9 november

Nu ere söndag och jag vill verkligen inte ha måndag, så äckligt jobbigt! Aja
igår kväll kom Sara Emma & Matilda över, vi körde typ singstar och snacka i mitt rum, vid halv elva gick dom hem då gick jag och kollade på en as bra film me pappa den hette, Enemy of the stat , den var as bra! Gick och la mig vid halv två och vaknade ungefär 10.30, satte mig framför tv och började städa ur våra lådor vi hade uppe i allrummet förut, jag mamma & pappa hittade massor med grejer från farfar, hans testamente bilder från begravingen bilder och från allting annat och så. Började gråta när jag såg bilderna på farfar :( Han dåg den 21 december 1995. Året då jag föddes så jag minns bara en grej från honom..
Hmm idag ska jag typ inte göra något speccielt. Men ha en bra söndag / Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0