5 november

HEJSAN!
Idag mår jag fan inge bra ;o aja berättar om dagen.
Hade sovmorgon men icke det blev ingen eller en liten, gick upp 6.40 till mamma & pappa och berättade att obama vann! :D YEEEEEEEEEEEEEEEESS (a) haha ifall sa också att tågen var minst 25 minuter försenade. Gick ner satte på tven tog frukost fixade mig ringde my och sen vid 7.45 ungefär cyklade jag till My, gissa om det var jobbigt? Och så hade jag typ punka palla min cykel, seriöst.. Aja stjusade My till skolan och vi våran första lektion var slöjd, jag & sara har sy & my har trä, tråkigt någ. Men ifall där fick jag damp nästan för att min tråf på symaskinen gick av hela jävla tiden och det blev fel på tråden i byxorna och skit så jag pallade inte mer så jag plockade bort allt och hjälpte sara lite istället. Efter så vare No, vi fick våran nya lärare hon heter Marie men hon vill kallas Mimmi? Skumt ja. Men ah hon var tråkig inte alls lika rolig.. Aja satt breve linn och roa mig :) Efter det så var det språkval och fuck spanska. Hate it och hatar inggut! Aja sen vare lunch, måste säga till mina kära vänner att jag måste väll få sitta med andra ibland? Eller? Måste inte alltid vara med  min bästa vänner, eller har jag fel? Äh skit i det, hänt har hänt och kommer aldirg tillbaka eller vad man säger haha. Efter lunchen så vare några i vår skolas pappor som har gjort ett band som heter keps så dom spelade för oss haha, kanske inte det bästa menmen. EFter så vare elevens val, skulle egentligen åka till centrum men efter lunchen så ville jag inte eftersom det blev fel. Aja cyklade hem sen och då FICK jag punka på cyklen, så jag ställde cyklen vid mammas jobb och gick hem.
Har vart på konfermations sak, där alla träffades och vi fick massa information. Vid 18.30 så gick vi in i kyrkan för det var megamässa och då ser jag Tilda :) och där är också Anna Linnéa Henrik (fast han går i min grupp) Ludwig & Affe! Hahah ah när vi skulle sjunga så sjöng jag faktiskt ;P tror inte att någon hörde mig xd  sen när vi skulle göra "nattvarden" så gick min bänk fram och när jag fick ett bröd så sa hon; låt kristus vare med dig, HAHA så jävla kul sen när jag skulle doppa brödet i vinet så sa han; Låt dig samka av kristus blod. Men ja, det låter ju... Trevligt? haha åkte vi hem ah..
MMEN vi seeeeya / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0