25 november

Hejehjhejhejhejhejhejhejhejhejehjehe.
Orkar inte berätta om dagen så mycket men hade sovmorgon till 9.05 mötte my på vägen hade tråkiga lektionen och fuck you jävla slyna du är så jävla patetisk! pallar inte berätta om äckelt som håller på sen gick jag hem efter matten för jag inte mådde något bra, gick till min gaml gamla skola, kungis där fick jag inte komma in på hemkunskapen för anita hade pms -.- men ah jag alice & lovisa gick hem till alice och åkte pulka! (bilder kommer) vi drack varm oboy & lussebulle ute i snön :) sen åkte hämtade mamma mig, har ätit och ska snart kolla lite på tv!

Hare / m

 efter alice slott mig med en bitchslap på ena kinden när vi var i dalarna, man kanske inte ser det så bra men ah. Inget smink heller för den delen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0