12 november

Tjo! Idag vare onsdag och det är bästa dagen på hela skolveckan!
Gick upp vid 7 gjorde det gamla vanliga fick stjus av min brorsa till tåget och när vi står på perrongen tillsammans så kommer det en gammal kärring fram till mig och ba; Men är inte han lite för stor för dig? Och då menar hon ålder, meeeeeeeeeeeeeeeeeeen precis det är min brorsa jävla kärring! Ush så händer det ofta när det bara är jag & min brorsa, lär er förfan, vissa har syskon???????
Aja went too tha buss när jag kom to huddinge haha, möte Sara & My dära uppe och pratade sen gick jag & Sara ner till syslöjden, idag faktiskt så dampade jag inte på min symaskin utan allt gick prima! :) Nu ska jag bara sy ihop byxorna sen äre inte långt kvar (a) Efter slöjden så var det No, hatar henne min lärare ush på henne men ifall där var det ifall kul för vi skrev bara. Sen var det spanska, jag & Emma hade ganska kul x] haha, kom på att jag måste plugga till mitt prov! Aja hade lunch sen, den var god! Sen var det Musik, jag spelade piano och lovisa lärde mig en typ vers eller vad man säger så jag höll på att fixa den hela lektionen och det gick ganska bra efter ett tag :) Hade elevens val sen och då tog vi bild. Sen åkte jag Sara Emma & My till huddinge och köpte varsin b&j, haha vi drog hem till My och satte på Omen :) den var ganska tråkig faktiskt! Men efter filmen så busade vi massor.
Mamma hämtade mig och sen dess har jag typ inte gjort någonting, men nuuu måste jag dra / Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0