tuuuuseday fellows

Hallu mina kyssande gurkor, åh jag får fan sluta med sånt dära tråkigt..

Vad har jag gjort idag?
Gick upp vid 6 [super glad] gick vid 7 till tåget och hann precis, gick till aurora vi gick till skolan.
Började med svenska, gjorde mini pjäs och askungen och gissa om den sög? Svar ja.
SO vare sen, vi skulle kolla på sunes jul men någoning funkade inte på tv så vi nåt annat. Engelska vare sen lika fucking tråkigt som vanligt! Det positiva med det hela är att det var den sista gången idag! Yeeey. Idrott vare sen körde nån boll lek haha..
Hade lunch det var okej, jag sara & my gjorde tampongbuset, hahaha! OM det var kul.
Hade matte sen, var sista gången i oasen lite sorligt (a) fick tillbaka våra prov och mitt resultat är hemligt fooor liiife!
Efter vare klassråd och det var segt och onödigt som vanligt.
Jag och sara gick tillsammans tills hon svänge av och jag fortsatte mot huddinge, gick till mammas jobb och kollade på när hon och två andra hälpte en gammal tant, och gissa om honv a söööt???? i love gamligar asso.

Gissa när jag & sara börjar imorgon då? 10.15 suuuuug vänner sug. Vi slipper slöjden men mysan är tvungen att gå på sin träslöjd.
Imorgon ska jag vara typ med Sara & My eftersom vi slutar 11.40, fast jag tror vi äter lunch i skolan eftersom det är julbord!

Men nu får ni ha en bra kväll för jag ska fortsätta kolla på den bästa serien i världen! Hare / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0