sorry sorry!

Hej & förlåt att jag inte har skrivit så mycket, men jag har verkligen inte pallat. Haha har bara tagit det lugnt och lyssnat på musik. Igår så bakade jag julgodis. Skulle egentligen sovit hos Michaela sen men min mamma hade tydligen bestämt att jag skulle vara barnvakt åt min lillasyster idag så jag fick inte det. Så jag va bara med henne ett tag på kvällen. Vi kollade på våran favvo-serie och så va vi inne på datan. Michaela va inne på min msn och drev med folk och jag hoppas verkligen att dom fattar att hon drev för hon skrev lite konstiga (?) grejer!
Sen så kom mamma och hämtade mig runt halv elva, elva ? När jag kom hem så satte jag mig vid datan. Efter en timme så pallade jag inte nörda mer så jag gick och la mig.
Och eftersom jag var tvungen att vara barnvakt åt min syster, fattar inte varför hon kan va hemma själv för on är fakitskt 9, snart 10, så har jag inte kunnat göra så mycket idag. Langar en lista så ni får nånting att roa er med för jag har inga nya bilder + en av mina absoluta favoriter!

Topp 10

Favorit låt:
Oj bara en? Haha de går inte. Men nåra är den ovan, Green day - wake me up when september ends, Akon - Don't matter och många fler eller ganska många fler'
Favorit band: Green Day, Linkin' Park, U2 m.m.
Favorit mat: Oxfilé
Favorit färg: Lila
Favorit sport: Fotboll
Favorit lag: Bajen
Favorit årstid: Vinter och sommar
Favorit skådespelerska/skådespelare: Har typ ingen men om jag måste väljsa så blir de Jennifer Aniston
Favorit serie: Har många men absoluta favoriten är One Tree Hill
Favorit film: Titanic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0