söndag trevliga söndag

Hejhopp snopp, orkar inte berätta om min helg i detalj sooooo, i fredags var jag bra hemma och tog det lungt för jag var så jävla trött.
I lördags så åkte jag hem till my sen påkt ejag hem igen och kom hem runt sex. Vi åt sen åkte jag pappa & crippa till sörskogen och hämtade crippas kompis och sen åkte vi till gladö och dumpade dom dära för dom skulle ha pokerkväll hoss någon. Jag & pappa drog och hämtade my i huddinge sen okte vi till coop och köpte gott till kvällen för my skulle sova här.. Vi satte oss och kollade på harry potter haha. Minns inte vad vi gjorde sen men typ vid 9 eller nåt gick vi ut och smällde raketer :) och min hund är så jävla galen i det så han hoppar efer dom och nej han e fan döv & blind snart tror jag.
Minns inte vad vi gjorde efter menmen, gick och la oss vid halv 2 ungefär.
Båda vankade vid 12 ungefär och låg i en halvtimme till gick upp gjode hamburager och satte på min favvorit serie som jag har laddat ner till tvn. Kommer never ever säga vilken serie det är hah-a..

Men pallar inte skriva mer är helt slut hare bäst/ M

Föessten älskling Alice sleepar här ikväll :D

Kommentarer
Postat av: my

haha bästa helgen prutten :p <33

2008-12-21 @ 17:52:06
Postat av: m

haha ja lungt :) <3

2008-12-21 @ 20:50:28
URL: http://balleomicow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0