snart jullov mina vänner!

Och som vi har väntat! Men jag tycker att det har gått jävligt fort asså.. Kändes nästan som att man började sjuan nyss ;o Men när jag tänker tillbaka på första dan så känns det endå så länge sen men det är lite konstigt.. Aja, haha iaf.
Idag var vi på skansens akvarium och på julmarknad i gamla stan med skolan. Möttes upp 08.50 vid pressbyrån (stuvsta). Tog pendeln eller vadfan det är (usel på lokalsinne) in till söder. Där gick vi igenom mitt hemland till slussen och tog färjan över till grönan. Vi gick till skansen och kolla lite i akvariet. Vetefan varför vi gjorde det (?) Haha ;P Sen tog vi färjan över till slussen igen och gick till julmarknaden. Påvägen träffade vi mirjam. Det va skit länge sen jag såg henne. Men det var bara en snabb kram och hej. Sen när vi kom fram till marknaden var klockan 11.45. Då fick i gå fritt. Jag, Amanda, Tilda, Louise och Jt hittade ett café mittemot 7eleven som vi åt lunch på. Jag och Louise åt gulasch soppa och resten åt Lasagne.
Michaela och hennes skolan, eller deras sjuor, var också där så hon och Emma kom dit. Men dom var tvungna att gå för Mochaela var så jävla kissnödig så dom fick hitta en toalett. Sen när vi var klara och precis skulle gå kom dom tillbaka. Men dom skulle fika där så då stannade jag kvar med dom när dom andra gick. Jag och Michaela drack varm choklad och Emma en latte (äckligt!) och en negerboll. Sen när vi var klara så gick vi runt och kollade lite. Men vi hittade ingenting. 
Sen så skulle min klass samlas halv 2 och det skulle deras klass med, men på olika ställen. Så vi sa bye bye och gick åt varsitt håll.
Vi tog pendeln hem till stuvsta. När vi kom fram slutade vi. Geron och nån annan stannade på tåget som åkte vidare till huddinge och jag kom på att det skulle jag också gjort för jag behövde också åka dit och köpa julklappar. Men jag var inte tillräkligt smart för att komma på det i tid. Så jag gick hem. Men mamma och Vicki skulle också dit ner så jag hänka med dom. Jag köpte julklappar och hårfärg. Måste färga om håret (mörkbrunt) för min blonda utväxt är 2 centimeter nästan och när jag har uppsatt ser det ut som att jag är kal på vissa ställen och har börjat tappa hår. Så färgar vell det nån gång i helgen. Eller det är bara toning men den sitter i som fan. Skulle egentligen bara sitta i i 6 veckor men har haft den i 10, nästan 11 veckor nu.
Sen åkte vi hem. Men jag har fortfarande två personer kvar att köpa julklappar till. och en av dom är Michaela. Hjäälp mig! Vad ska jag köpa? Några förslag?? Haha.
Nu ska jag slå in alla julklapparna och sen ta en dusch. Sen går jag nog och lägger mig för som dom flesta av dom som läser den här bloggen vet så är jag jävligt trött på både kvällarna och mornana.

xoxo balle




haha det är helt omöjligt för mig att vara seriös på bilder. iaf när nån annan tar dom. Men dom här två bjuder trötta balle på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0