ingenting verkar funka längre

Tjenispenis i lingonskogen.
Coooolaste ungen hära,

Jag vet inte vad jag ska göra?
Ska jag plugga? Nja jag vet inte om jag pallar, ska duscha ikväll ifall!
Ni får en lång jävla lista istället,

1. Vem är du? Michaela Petersson
2. Ålder: 13
3. Personlighet: Så jävla tuff
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: Fisk
6. Jag kommer från: Stockholm
7. Jag bor: Huddinge
8. Mentalitet: Ha inte för höga förväntningar, du blir bara besviken
9. Civilstatus: Singel
10. Spel? Typ, gh4
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? VAd är det?
13. Internet Explorer eller Netscape? Explorer
14. Din bästa egenskap: Att jag är as snäll mot nya människor i skolan ex
5. Din sämsta egenskap: Jag mobbar folk (småbarn)
16. Husdjur: Hund kanin & brorsan fågel
17. Familj: Mamma pappa två brorsor
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Hmm.. Mina armar typ
19. Kroppsdel du tycker bäst om: No idea
20. Jag sover: Överallt
21. Djur jag är lik: Chimpans
22. Tror du på något? På mig själv, ja
23. Frisyr: Just nu, bulle
24. Hårfärg: Brunt
25. Ögonfärg: Bruna
26. Längd: 165 cm 
27. Vikt: Inga kommentarer
28. Skostorlek: 38
29. Gillar: Mina vänner
30. Ogillar: För mycket
31. Favoritmat: Kött me beasås
32. Favoritglass: Ben&Jerry's
33. Favoritdessert: Typ, kladdkaka eller något
34. Favoritpizza: Kalsong (vissa fattar, vissa fattar inte)
35. Favoritdryck: Saft hehe
36. Gillar du godis? Händer
37. Isåfall vilken sort? The one and only Fizzy bubbelz
38. Min favoritdrink: Kom inte ihåg men vi hade den på nyår, alkhol i dock *låter som alice*
39. Min favoritfilm: Green street holigans & Step up
40. Min favoritdag: Lördag
41. Min favoritklädesplagg: Mjukisar, Jenas
42. Min favoritbok: Vargbröder böckerna
43. Min favoritmusik: Den är sjukt udda
44. Min favoritlukt: Ingenaning
45. Min favoritblomma/planta? Ömh.. Typ rosor?
46. Öl eller vin? Öl
47. Liknar du en kändis? hahahah nej
48. Senast köpta skiva: Minns inte
49. Senast film på bio: Hsm 3
50. Bästa låten i världen: Kenta - Just idag är jag stark
51. Senast lästa bok: I taket lyser stjärnorna
52. Favoritförfattare: Hon som skriver vargbröderna
53. Skriver du dagbok? Nej
54. Bästa årstiden: Vinter & sommar
55. Älsklingsfärg: Gillar alla färger
56. Skulle aldrig ta på mig: Vet inte
57. Vad ville du bli när du var liten? Flygvärdinna , bara för att pappa är pilot x]
58. Blev du det? Vet inte än, men jag vill inte bli det
59. Brinner för: Allt
60. Sportbil eller familjebil? Båda
61. Katt eller hund? Hund
62. Har du nån nojja? Vad är det?
63. Fobier? OM jag har
64. Deppig eller glad? Sådär
65. Politiskt insatt?
66. Värdesätter du ärlighet? Jo, funkar bäst så
67. Brukar du dra "vita lögner"? Ja
68. Är det ok med vita lögner? Ja
69. Känner du en mytoman? Va?
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej
71. Är du kär? Lite
72. Hur tidigt stiger du upp? Onödigt tidigt
73. Är det bra eller dåligt? äckligt tidigt
74. Vem/vilka vet mest om dig? Alice
75. Gillar du att slåss eller? Ja fast bara på skoj
76. Vad har du på dig just nu? Jeans & En grå tshirt
77. Vad ska du göra ikväll? Duscha och göra klart matteläxan
78. När var du senast riktigt full? Länge sen
79. Är du seriös? Det kan hända
80. Hur många väskor äger du? Är inte så mycket för väskor
81. Hur många bilar har du/ din familj: 2
82. Hur många biologiska syskon har du? 2
83. Isåfall, vad heter de? Crippa & Sebban
84. Hur många timmar sover du per natt? Vet inte
85. Vem är snyggast i världen? Pappa
86. Vad är du allergisk mot? Ingenting
87. Ska du duscha idag? Ikväll
88. Vad är det för veckodag? Måndag
89. Vad är det för datum idag? 1 december
90. Vad gör du nästa år? Går i skolan
91. Är du likgiltig? Vad är det?
92. Hårdrock eller synth? Inget
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Lite landet när jag bodde i tyskland
94. Har du utländska föräldrar? Nej
95. Gillar du att laga mat? Det jag kan gör jag bra
96. Märkeskläder eller secondhand? Same shit diffrent name
97. Hur många par skor har du? Oj, för många
98. Är du sexuellt frustrerad?  Nej
99. Vem är snällast just nu? Min pappa
100. Var har du ont? Ryggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0