idol

Hej alla kisar!
Sitter med pappas stora bärbara (han tog med den lilla till kina..) i soffan och kollar på idol finalen, just nu sjunger Alice sin andra låt den är as bra men har ett svagt minne av att hon redan sjungit den hära låten men jag kanske har fel..

Min brorsa kom nyss och bråkade med mig och nu sitter ahan här och klagar på att Alice är en ful asiat?
Och säger att jag har gömt allt julmust när den stor precis utanför dörren där han sitter -.-
Jag ska hälsa att han är världens bästa underbaraste och sötaste brorsa! Yee ye......... VI säääger så vavavavVA??
Nej men min brorsa är fan underbar asså, jag gillar honom verkligen. På alla resor utomlands såå bara älskar jag att retas med honom varje dag tills han lackar ur på mig och skriker och as garvar :)
Jag kan ju också säga att jag älskar min andra brorsa också? Även fall han inte är hemma just nu så säger jag det ändå :D

Haha sitter och smsar med My , hon är på idol finlaen just nu och Moa (hennes lillasyster) skämmer ut henne med vågen hela tiden haha , jag tycker det låter så kul för jag kan verkligen tänka mig Moa skämma ut my och skrika och hålla på :)

Men nu måste jag lyssna på vinnarlåten som kevin sjunger!

Loveya all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0