i got a reson to cry

Amen tjenare, godmorgon på denna underbara dag.
Gick upp för ganska länge sen eftersom hunden står utanför dörren och skäller på att man ska upp och självklart ska det bli jag som ska få gå upp och visa att vi lever.. Varje morgon och sommarlov äre så bara för killarna ska sova -.-
Haha men våran granne går ut hela helgen med hunden eller iallafall på morgonen så denajs!

Åt nyss frukost och ska någ kanske upp och städa mitt rum efersom jag rev ut hela garderob i torsdags när jag letade efter mian träningsbyxor.. Elller vi får se,, dom är vana vid mycke kläder på golvet så pallar inte.
My Gåsstek och Emma von Helsing ska komma hit om någon timme eller något sånt.

Funderar på om jag ska upp och väcka minabrorsor och deras kompis? Vad tycker ni? Ska dom på damp på mig och skrika: DRAAAAAAAA FÖRFAN! och kasta kuddar och saker på mig och skrika lite mer och sen putta ur mig ur rummet?
Ska jag riskera att hela grannskapet kommer och plingar på för att se vad fan som hände eller ks ajg bara låta bli och låta dom gå upp där dom vill? :) Tåls att fundera på.
Men hörrni, nu ska jag fårtsätta lyssna på mina as bragiga låtar på datan.. Har nyss börjat använda iTunes, funkar sketa bra alla låtar som jag har på datan bara hamnade där utan at tjag gjorde något :) haha...HAAA..

Simma lungt
 den helgen med alice asså, haha i love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0