GH och annandas-bandy

Jahopp.  "Glömde" skriva igår också så jag berättar lite kort om min torsdag.
Vaknade halv 1 av att mamma väckte mig. "Du får inte sova bort hela dan! Det är snart mörkt." Tvingade mig upp för jag hade inte kommit i säng förens kvart i 4 på julafton. Spelade lite GH och jag är fett stolt för jag har börjat på medel nu! Woho! :D Madde, Vicki's kompis och mamma och pappas kompis barn, kom hit. Hennes pappa Niclas (m&p's kompis) va också här. Sen på kvällen kom hennes brorsor hit också och käka middag fast dom är stora, typ 19 & 20 tror jag (?).  Tobbe (ena brorsan) hjälpte mig med datan och fixade så att jag kunde ladda er lite grejer och så. Och så hjälpte han mig med iPoden också. Sen så körde jag lite GH med Jimmy (andra brorsan). Och man kan vell säga att jag krossa ? :) Haha sen så gick jag och la mig halv 11. Hade laddat ner min favorit One med U2 & Mary J Blige så iPoden som jag låg och lyssna på enda tills jag somna.
Idag fick man icke sova ut inte. Mamma väckte mig kvart i 9. Men jag pallade inte gå upp så efter en kvart kom pappa och väckte mig så jag var tvungen att gå upp. Jag och syster hade nämligen fått en pilbåge, riktig, i julklapp som inte pasade så vi skulle åka och byta den. Men affären låg på andra sidan stan så det tog ett tag.
Sen när vi kom hem tog vi halv 1-tåget in till Söder. Vi var på annan das-bandy, Bajen-Sirius. Bajen torska me 6-5 :/, men deras målvakt var kass, dom kunde lika gärna spelat utan och dommarn var nog lite smått halvstörd också.. Jaja bättre lycka nästa gång!
När bandyn var slut gick vi och åt på nåt ställe. Kommer inte ihåg vad det hette men dom hade jättegod mat där!
Sen kom vi hem runt halv 7 och då gick jag och la mig i sängen och lästa och jag däcka direkt! Haha sen kom mamma och väckte mig 8.
Haha jaa.. imoron blir de inte kul asså för då måste jag upp halv 7, 7 för jag ska ha inomhus cup med fotbollen i tyresö och det är samling 8 -.-  Så jag ska gå och lägga mig efter det här inlägget för jag är så sjuukt trött!

Jag langar lite bilder från Julafton och så. Ha det så bra! 


Jag och systra mi på julaftons morgon


Hahaha, jag och kusin. Hon blev helt tagen av julgranen. Jag tror nog jag kanske blev det också.. :O


Haha tomten kom preciiis när jag hade gått och köpt tidningen.. :/


Du är nog den sötaste som jag känner


Haha. Såhäär glad blev jag när jag fick GH world tour


Du är verkligen den sötaste jag känner


Hahahahaha. Jag Och morfar. Det här var seent och bilden är verkligen inte vacker men, jag bjuder på den



xoxo balle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0