färgning på g

.. eller om jag ska va ärlig så är de bara tonging ;) Hihi. Det blir mörkbrunt igen. Egentligen så är ju jag blond. Har masa olika blonda nyanser; platinablond, mörkblond, honungsblond och andra olika blonda färger. Kan visa en bild. Men just nu är det nån konstig mörkbrun med cirka 2 cm blond utväxt på huvudet. Så när jag har uppsatt ser det ut som att jag har börjat tappa hår på vissa ställen och att jag är kal på vissa ställen på huvudet. Inte kul. Kan vsa bild på det också. Färgade, okej tonade, håret för cirka 11, 12 veckor sen. Och färgen skulle enligt förpakningen bara sitta i i 6 veckor.. men icke sa nicke. Men gillar faktiskt at vara mörkhårig så ska vara det nu över vintern, men sen blir jag nog blond igen till sommaren. Så mamma ska tona på mig ikväll. Eller nu. Eller snart.. Aja nån gång under det här dygnet ;P
Ha det så bra!


Hahahaha! Ursäkta mig för bildvalet men hårddisken krascha på den här datan för inte så länge sen så alla gamla bilder är bort så har bara nya från där jag är brunhårig. Och det härvar den enda som jag hittade på mig som blond just nu x] Men ni får nöja er med den ;) Och den här är gaammal! Från sexan tror jag.


Här ser man lite hur det ser ut som att jag har tappat hår. Men jag lovar! Det är bara min utväxt. Syns ännu mer när jag har uppsatt.  


xoxo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0