4 december

Hallå på er!

Kom inte hem för så länge sedan, fick stjus hem av mamma.
Egentligen ska jag berätta om min dag? Men jag tycker bara att det är kul så jag fortsätter väll antagligen att skriva hah.

Aja idag ifall så gick jag upp vid kvart i sju drack oboy och sminkade mig sen gick jag till tåget tog bussen komm till skolan.
Började med livsskunskap, alltid lika tråkigt och alltid lika kul att sittaoch irretera sig på stefan och vad han gör och varför han är så äcklig osv.
sen vare spanska tror jag gjorde inget speccielt, hade matte sen gick väl okej, bara att jag tappa lusten dom sista 10 minutern och satt och kluddrade ner hela min mattebok.
Lunch vare sen, ingen god så tog fyra mjuka mackor istället.
Bild var det efter och där gjorde vi typ inget, jag sara & my gjort julkort eller jag gjrde ett sen blev det fult så jag slängde det och satt och blabbla bort resten med tiden me dom andra.
Efter vare engelska, imorgon ska jag fan redovisa! Jag har sagt till henne och jag kommer dö omjag ställer mig framför hela klassen och skaka sönder men vafan alla andra har gjort det så varför inte jag? Aja hade No sen och där var det fett kul, det började med att my slog med knytnäven rakt på mitt bröst och jag fick ont i typ en halvtimme -.- sen tog jag hennes mobil när hon låg på golvet hah och hon letade efter den som en jävla galing men men, jag emma anton och elliot hade gjort flygplan så vi gick ut i korriroden och flög runt med och dom lanade på ett ag typ kan man säga så dom fick klättra ner hela tiden xd ah men det var as kul ifall , men sen drar emma ner mitt linne inne i klassrummet och elliot sitter precis framför mig -.-
haha.

Ikväll så ska jag på min träning *host* berättar kanske mera sen hahahahah
hare cooolt / Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0