22 december

Tja vänner och jag säger samma sak som alice, sorry för dålig update!
Idag eller imorse kanske jag ska säga så logga Amanda in, hon är i australien och har vart där sen ja.. typ den 5 december så det var najs att höra från henne hon dör av värme säger hon. Lucky heer!
Men idag har jag typ gjort ingenting, har städat hallen lite och sånt dära, har vart allmänt seg idag så har inte orkat göra något. Just nu sitter jag och kollar på prison break, det är inge vidare kul längre men finns inge bättre att kolla på -.- men när jag har skrivit klart det här inlägget ska jag sätta på en film på datan!

Imorgon vet jag inte heller vad jag ska göra, duscha måste jag! fast jag kanske gör det ikväll vet inte än men vi får se vad framtiden leder mig till..
Men hare gött så höres & synes vi/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0