lite om balle o michow !

Balle
DIVERSE:

Namn: Alice Victoria Stahre
Födelsedag: 3 april 1995
Ålder: 13
Född: söder
Första bostad: min kära gamla villa i stuvsta
Ögonfärg: grön
Hårfärg:blont
Längd: 169 cm
Höger/vänsterhänt: höger
Stjärntecken: vädur
Sko stl: 39
Är dina föräldrar skilda: nej
Din svaghet: marabou choklad
Mest använda fras på msn: Typ : haha okej
Det första du tänker på när du vaknar:  vad drömde jag ?

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: ööh , nej jag tittar på blomman i bakrunden -.- såklart jag tittar på mig !?
Skrika: bara när jag är rädd och arg
Sova: ööh vilken fråga ? :P
Ha ångest: ibland
Skada dig själv med flit: nej
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: haha nej
Drömma mardrömmar: nej , jag är mardrömsfri (a)
Ta droger: nej
Försöka vara annorlunda: nej , men jag försöker inte vara som alla andra heller
Klä dig i svart: ja , men inte helsvart
Gå i skolan: jaa
Lita på folk: oftast

VEM:
pussa dig sist: MICHAELA (michow) :D
Vill du prata med: gud , haha nej driver xd
Vill du vara som: michaela :)
Gjorde dig riktigt glad senast: michaela
Fick du sms från senast: sofie
Ringde dig senast: michaela
Är vackrast på jorden: de får du inte veta :)

HAR DU:
För många vänner: nej
Tvångstankar: ja
Någon annan psykisk sjukdom: jag skrattar för mkt
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: ah , fast jag vet inte vart..
Färgat håret: japp , brunt och sen blont igen
Brutit några ben: nej aldrig , bara för att jag dricker så mkt mjölk :D
Några piercing: ja
Egen dator: nej :'(
Bra självförtroende: nej
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Varit kär: haha bara småkär
Lämnat landet: yes
Gjort något olagligt: ja

HUR:
Går du: framot ? :S
Svarar du i telefonen: hallå ?
Fördriver du tiden: datan kompisar , me mera
Tjänar du pengar: månadspeng, sommarjobb
Ofta diskar du: diskmaskinen gör jobbet
Ofta städar du: en gång om året
Många stör du dig på: många
Ofta träffar du din familj: nästan varje dag

FAVORIT:
Färg: lila
Mat: oxfilé
Djur: michaela, hund
Glass: magnum, jorgubbscornetto
Godis: marabou choklad
Sallad: gurka
Fotbollsspelare: torres
Låt: acon - cuse i've got you , babe
Nummer: har inget
Tuggummi: stimerol senses
Helgdag: fredag
Årstid: sommar
Tandkräm: vet inte
Radiostation: nrj & the voice & 105,5
Doft: Britney Spears - Fantasy

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: rik
Hur vill du dö: som michaela
Vem är högljuddast: mormor..
Vilka av dina vänner är mest lik dig: michaela
Vem får dig mest att skratta: michaela
Vilka har du känt längst: Sofie , sen den dag jag föddes (a)
Vem är blygast: lovisa
När grät du mest: för ett tag sen
Vad är den bästa känslan i världen: har inte upplevt den än :)
Värsta känslan: orolighet
Vart vill du bo i framtiden: usa
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: mina ben
Hur länge tror du att du kommer leva: oändligt långt

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: inte på riktigt
Blivit dissad: ja
Dissat någon: mm
skolkat: neeejneeej , aaldrig.. !!
Tänkt på självmord: nej
Sovit utomhus: ja
Gråtit i skolan: ja
Spytt i skolan: nej
Velat bli modell: haha nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: massor
Sett en död människa: ja
Druckit alkohol: okej måste tydligen ändra det hära eftersom det är flera som har påpekat detta svar. Personligen tycker jag att det är en jäkla stor skilnad på att "druckit alkohol" och "druckit". Ja, jag har druckit alkhol, men jag har aldrig druckit. Frågan var om jag hade druckit alkohol och svar ja, det har jag men det har varit med mina föräldrar, okej missförstå inte det där men jag har fått smakat en cider och så. Och kanske champagne nån gång men that's it. Så då tycker jag att det räknas som att jag har druckit alkohol för det är det ju i det. Men svar nej, jag har aldrig druckit.
Använt droger: nej
Rökt: nej
Ätit sushi: nej

DU:
Svär:
ja
Sjunger bra: hur vet man de ?
Duschar dagligen: oftast
Vill gå på högskola/universitet: typ
Vill gifta dig: nån gång låångt in i framtiden
Tror på dig själv: ja , typ
Kommer överänns med dina föräldrar: oftast , ja
Gillar åska: japp
Spelar något instrument: nej men vill spela gitarr
Äger en iPod: Nej
Går till kyrkan: hatar att va i kyrkan !
Dagbok: nej
Sjunger i duschen: självklart :D

THIS OR THAT:
Pepsi/Cola: cola
Mcdonalds/Burger king: mcdonalds
Choklad/Vanilj: choklad
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/Veg: Kött
Tv/film: film
Gitarr/Trummor: gitarr
Adidas/Nike: adidas
Kinamat/Mexikansk: mexikanskt
MTV/VH1: mtv
Blind/Döv: inget

KAN DU:
Gå ner i splitt
: nej och har aldrig kunnat
Skriva med båda händerna: typ
Vissla: ja
Blåsa en bubbla: ja
Rulla din tunga i en cirkel: ja
Ha dina ögon i kors: ja :)  
Nudda näsan med tungan: nej
Äta vad du vill utan att oroa dig: nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade: amanda
Du pratade i telefonen med: michaela
Du kramade: amanda
Du skällde på: min syster
Du sportade med: vet inte
Du kysste: secret bussnis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0