troluuutata

hej! Vet ni nyss så springer min brorsa upp till köket & hämtar glass åt sig själv men inte till sin kompis? För putte som är min brorsas kompis sitter här i soffan och spelar tvspel och sebban ( min brorsa) hämtar glass åt sig själv? Lixom hur kan man? Så jävla taskigt (a) aja dagen på heron var bra! Vi bowlade i en timma och jag van första omgången? vet inte vad man säger men ah sen terroriserar mathilda mig genom att knuffa mig på bananså jag kan inte kasta bra i andra omgången så då förlorar jag.. Men sen gick vi in i spelhallen och grejer och  senare äter vi på Pizza hut och nästan alla skrattar åt oss? för vi typ skriker och när vi skulle betala hade vi största diskutionen om vem som skulle betala vad och blabla , men hallå vi är fortfarande barn?! hallå? Ah sen träffa mig sergen erik a zäta marcus geron kagg & alla dom dära killarna men palla berätta (a) men vi drog hem sen ifall så nu sitter jag här och är fortfarande sur på min brorsa som är taskig mot sin kompis! / michaela

 
alltid alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0