tralala

Nu e jag hemma igen efter ett biobesök på heron. Vi åt på donken kollade på media markt & dampa på datorerna gick ner till willys köpte dricka gick upp köpte popcorn och gick in till filmen och smarta jag då tror att det är stolsnummret som står högst upp som 14 exempel och så tänker jag men vafan sitter vi högst upp jag bokade ju i mitten & sen så säger smarta amanda att det inte är stolsnummret och visar mig vart det sitter igentligen och sen så sätter jag mig på fel stol och ah.. Men huvudsaken är att filmen var bra vi fick våra skratt för dagen haha.
Alldelsnyss så såg jag att mamma gick runt i jääte söta strumpor med stora kossa huven på , rikigt söta! jag kan slänga in en bild på dom soooon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0