tordag

jamen tjenare ! idag vare andra skoldagen, men vi började inte förens 10, så det va jätte skönt, kunde jag sova lite längre iaf. i skolan så fick vi göra någon samarbetsöving. vi va i massa grupper och jag va me; emma (ea33), hilding (vet inte om han har pea), elias (h-o-c-k-e-y), och en ny tjej som heter agnes. alla grupper fick ett varsit ord och vi fick trygghet. man skulle klippa ut bilder från tidningar och limma fast och rita på ett stort papper som beskrev ordet. hilding, rolig som han är, ritar självklart en kondom. haha, de tycker han är trygghet ;P jaja, iaf. sen efter skolan vare nåra som stanna kvar ett tg och spela basket så då stannade jag också ett lite tag. men sen drog jag hem. påvägen hem gick jag in på ica och köpte comviq kompis för pengarna va slut på mobilen.. skitintressant att veta men om nån har comviq så messa på! min syster hade med sig en kompis hem efter skolan och vi va själva hemma så jg fick laga mat. de blev chilli con carne. nu sitterjag här och bloggar lite om en helt ointressant dag, men iaf :P
ha´de bra alla bloggnördar <3 , / alice

  
bilden är ganska gammal och de är amanda som har tagit den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0