skolan..

Halloj , känns som att det här är min blogg nu men ah. Idag dåra så är det skola eller skola o skola det är typ information i två timmar eller något så det är väl inte så jobbigt men en förälder måste följe me... så då blev det lilla pappa *arg* Idag hade jag hoppats på att vara me mimmi men icke sa nicke så jag får väl ta och ringa alice! Tror faktiskt att hon kom hem igår så jag ska någ slå en pling till henne nu hahamen hon har säkert skola menmen. Fick nyss reda på att mimmi & mirre va nära på att missa bgs , dålig första dag hörrni!! Ajuste haha dom har bytt lärare så dom har inte Andrei längre för han slutade så det blev Per istället.. Om ni inte fattar så har jag gått i ks som dom går i men eftersom jag byter nu till kbrink så.. Har inget mera att skriva nu men om Alice ser det här såååå ring mig nu!

 
bilden är på mina brorsor på landet & deras lill vän adam som ligger ner ;D / mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0