rubrik är suger

Vad häääääänder alla soffpotatiser ? :D

Idag har väl inte hänt så mycket förutom att jag har vart på träning och bara typ tagit det luuungan (a) bestämde också att min älskling amanda ska följa me mig och kolla på hockeycup i helgen som min bror nämligen spelar! Man vill ju inte stå dära själv haha.. Vill också säga att jag älskar amandas & min humor vi tänker på samma sätt & ah , det finns bara vissa som vet vad jag tycker är roligt och det är bara Alice & Lovisa & Amanda för dom tänker precis som mig har har exakt samma humor jag älskar er! Imorgon iafall så ska jag och Alice på en über skitkul grej på kvällen som synd nog inte får nämnas här eller någonstans helt hemligt! Men ah vi kanske kanske kanske och åter kanske säger vad det är när det är över men vi får se vad som händer. Det känns väldigt skönt för vi har inte fått någon läxa än ! förutom musiken men whocares?
men ha en bra kväll / M


SÖÖÖÖÖT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0