ollle

Waaaaaazuuup vad händer? (ni behöver inte svara) Kom nyss hem ifrån alice där vi bakat en yyyynderbar tårta faktiskt men receptet ja vi kan väl säga att vi tog saker som inte ståg med och ah vi ska inte gå in på ditajler (vet inte hur det stavas) Alice pappa döpte den till kletischlishis eller något kommer inte rikigt ihåg men det va någonting sånt. Idag var det andra skoldagen och vad kan man säga ? så länge man har vänner så överlever man så.. På vägen hem när jag väntade på bussen så började jag snacka med någon som hette Daniell eller Daniella kommer inte ihåg men hon var helt okej faktiskt! hon bor i stuvsta precis som mig och går i 7b haha! Men märkte att hon sa oooooooooooooooomaaagaaaah!! typ till vartenda ord men det är sånt man får stå ut med eller?
Juste lilla Alice vågade äntligen prata me en kille i telefonen för första gången? nej haha nu ljuger jag (a)
men nurå ska jag sitta vid datan och geeeka .. höhö så jag antar att vi ses bebisar ;D
/ mickis

Kommentarer
Postat av: sara

hon är största wb :p <3

2008-08-23 @ 19:48:43
URL: http://ohsaraa.blogg.se/
Postat av: jag vet haha

2008-08-24 @ 00:00:44
Postat av: michaela

haha ah jag vet , men då har jag någon att snacka me på hem vägen haha <3

2008-08-24 @ 00:01:52
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0