kväll

hejsan alla balleomichow.blogg.se-nördar <3 jahopp , som min kära micki picki redan har berättat så va vi barnis igår. vi barnvaktade min syster yster 9 , madde , 8 och min kusin vitamin alex , 4. de gick skitbra! ingen ledsen eller nånting :) först va de bara jag som va barnvakt för michaela skulle äta hemma. så då tog jag dom till stuvsta pizzerian, som vanligt, och åt lite pizza. sen så ville alex så gärna spela fotboll så då föreslog jag att vi skulle gå ner till stuvsta ip. där hade vi ganska så kul. och alex , va skiitduktig på fotboll. han brås vell på sin kusin :) sen gick vi hem och slappa lite. efter ett tag kom michaela. sen typ vid tiotiden på kvällen gick vi ut och hoppa studsmatta. och sen fick min kära syter för sig att busringa några så då gjorde hon det. ah , sen gick vi in och kolla på batman på sexan och då däcka typ allihop. så jag bar upp dom till sängen. sen så somnade jag och michaela vid halv 12 typ. ah sen så har hon redan berättat vad som hände...

aja , sen idag så vaknade jag och michaela vid 8 (!) av att in syrra och madde sitter i soffan (där vi sover) och tittar på tv. jag blir fett lack när jag ser vad klockan är och skickar upp dom. men när jag väl har vaknat så kan jag inte somna om. så d blev en tidig morgon. sen när jag och michaela hade fixat oss lite och sådär så kom vi på att v kunde bowla. så då ringde vi några och bestämde att vi skulle till heron. de blev jag, michaela, lovisa, mathilda och emma. där va de fett mysigt. jag kom sisst på bowlingen och michaela och lovisa vann. sen så gick vi till pizzahut och käka pizza. och när vi sitter där och beställer kommer vi på att de är första gången vi r på resturang utan vuxna. haha så de blev ju lite rabalder sen när vi skulle betala notan... hehe. aja men jag had messat lite med sergen under dagen , och han skulle tydligen också dit med några , så när vi hade ätit gick vi ner till dom men dom va fett tråkiga , sa typ inte ens hej så vi sket i dom. sen tog vi 710 till stuvsta och där skildes våra vägar åt.

ojoj , nu blev det ett väääldigt långt inlägg så nu får jag ta och sluta. hade bra / PUSSAR alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0