huddinge

Hallojsan sitter här och har hur tråkigt som helst & har ont i axlen.. Idag har jag vart med en person som är pain in the ass just nu och vi är typ inte vänner längre men jag va bara med henne till fyra så då drog jag mig till bussen och åkte till huddinge för att träffa my sara & emma men jag hittade inte dom först så jag ringde amanda och kollade vart hon va och hon va vid wedins så jag gick dit och pratade med henne & ellinor sen efter typ några minuter kommer sara my & emma och vi går till donken och jag köper dricka sen ser vi eddie leo & typ några som hotar eddie att slå ner han om han är med oss men sen drar vi in eddie i ett provrum & håller honom där för han får inte gå till amanda (d-iesel@) men ah sen gör han det ifall och massa saker hände.. sen leker diesel att hon e cool för att hon kan köra moppe WOW verkligen vi blev såååååååååååååååååååååå här mycke avundsjuka haha, ah sen drog jag hem & ut med hunden. ikväll har jag ingenting att göra men ringer antagligen alice och ser fall hon vill vara me mig (a)
men vi hörs senare pussar /M


tårtan som jag bakade till tilda som fyllde år igår!

Kommentarer
Postat av: emma

väärldens goaste tårta (aa) §

2008-08-27 @ 21:16:15
Postat av: mickis

jag vet :O hihihi<3

2008-08-28 @ 15:18:40
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0