hiianf

Hejjjjjjjjjjsan tro det eller ej men jag kom hem för ungefär 5 minuter sen från skolan ;o sentsent jag slutar nämligen halv fyra ochs en måste jag vänta på bussen & sen vänta på tåget och sen gå hem så det tar lite tid *argh* men nu sitter jag och äter riskakor & håller på med bdb & pea. Det va faktiskt ovanligt kul i skolan idag haha aja har fått reda på att Emma Helsing läääääääääääääääääääääääääääääääser våran blogg :D hon är våran VIP läsare!
Imorgon ska vi faktiskt göra något kul för Tilda som fyller år! men det blir en överrasking tills imorgon på lunchen ;)
men hare bra sötnosar / mickis

Kommentarer
Postat av: emma

va ska vi göra för tilda ? (a)

2008-08-25 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0