abbbbbbbbbba

Hej just nu sitter jag & lyssnar på alla abba låtar på datan haha . Jag vet inte värför jag är vaken så här tidigt men antagligen för jag gick och la mig vid typ halv tio och så en hund som står och skäller på morgonen , men det är väl bra ? tror jag eftersom det är väl den hära tiden jag måste gå upp framöver *argh*
En sak , jag har kommit på att det är jag som har skrivit fem inlägg på rad och inte alice vart e hon ? kanske på flygplatsen , ingenaning hon har inga pengar på mobilen så hon svarar inte på sms men ni får stå ut me mitt tröga skrivande tills på onsdag för då är min kooooommpizzzzz tillbaka!
Idag hade jag tänkt att bara ta det lungt , titta på en film på rummet och mobba alla som börjar skolan idag HAHAHAHAHHA!!  Aja ha en superdag alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0