when u smile the whole world stops and stares for a while

Heje. Skulle egentligen haft skoljoggen idag. Men eftersom det vräkte ner blev den inställd så vi gick till skolan och kollade på en film, sen slutade vi runt halv 11. Najs! Gud vad jag inte gillar det ordet.. Men drog hem då och låg och halvsov i soffan och kollade på Sjunde Himlen. Haha! Sen har jag pluggat lite och juste omg vad ni vad mamma har hittat!? Mitt minneskort som jag hade i min förra mobil med bilder och filmer från sexan, sjuan och åttan. Haha om jag blev glad när jag satt och kolla på  alla bilder. Ska nog skapa ett nytt album och lägga in på facebook :p Men just nu så håller jag på och städar rummet. Har tänt ljus och lyssnar på musik också. Mys! Älskar Bruno Mars nya låt. Bästa höstlåten. Aja.. ska städa vidare nu. Pussar & bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0