I pick up put down the phone, like your favorite Heatmeiser song goes

Heje :) En sån här vanlig måndag igen dårå. Skolan va som vanligt. Men kände mig så jävla naken för jag hade inge smink för jag har fått en vagel som gör rätt ont :( Aja men efter skolan satte jag mig en kortis vid smörgåsboden och väntade med Mathilda. Men det va en jätte kortis för sen orkade jag inte vänta mer :p
Så vandrade hem och la mig och kolla på tv. Oh my god i love One Tree Hill. Det är på riktigt det bästa programmet som någonsin har gjorts. Sen så har jag pluggat lite och druckit te. Har ont i halsen nu också -.- Så fick skippa träningen.
Och vill bara säga att jag är glad för dig Michaela! :) Vet precis känslan.
Au revoir! alice




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0