i love my hair

Tja. Efter skolan drog jag med Julia, Jt, Dogge och Max till Huddinge och till McDonald's. Dom skulle köpa glass :p Satt där ett tag. Sen drog jag hem för jag skulle göra middag till mig och Vicki för vi är själva ikväll. Men alltså jag blev så himla glad idag. För när jag var påväg hem så stannade en tjej i en bil och sa att jag hade jättefint hår. Och vet ni hur jäkla glad jag blev eller? För jag elskar typ mitt hår. Och på lördag ryker det :( Vill inte. Men alltså varför kan inte alla svenskar vara sånna? Som bara stannar bilen helt random för att typ göra någons dag. Men iallafall. Ska ut med Sacha snart och måste handla matsäck med. Haha vi ska på "Svampexpedition" imoron. Najs. Men puuuuuuuuuuuss alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0