om man får drömma sig bort..

Bion börjar inte förens 9, så blev lite rastlös och så kom jag på denna idén. Kikade in på H&Ms hemsida och hittade som vanligt maaassa fina saker. Och eftersom jag börjar bli så galet trött på min garderob så drömde jag lite att jag var en av dom där bortskämda ungarna och kunde beställa hem allt som jag såg. Så har klippt ihop lite av det finaste jag hittade där och gör en liten drömgarderob här på bloggen. alice

Dom som känner mig vet att jag älskar leopard (dock inte i Hollywood-Päivi-style) men jag älskar mänstret! Hittade dom här tröjorna som jag tycker är grymt snygga. Den första var jag så här nära på att köpa i torsdags men det blev den från BikBok då istället.



Har alltid velat ha en svart byxdress men aldrig hittat någon snygg nog som jag faktiskt skulle våga ha på mig. Men den har tycker jag var skitsnygg. Fan att den inte finns i shortsmodell då hade jag fan slagit till. Och kolla klänningen liksom? Hur snygg? Så snygg!



Tre ord: Jag. Är. Kär. Nejmen seriöst. Så jefla snygga!! Dom här tror jag att jag kommer beställa båda två på riktigt för fick ju cash av farmor förra helgen. Problemet är bara att båda är riktigt höga, typ 13 cm, och klumpedunsen alice har ju hyfsat svårt att gå i blyga 7 cm klackar (haha!). Så jag vet inte riktigt hur det här kommer att gå.. Men det är vell bättre att börja öva nu än när man typ är 20?




Fina va!? Alla 3 snygga på sina sätt.




Har velat ha kavaj hur länge som helst nu, men har inte hittat någon bra. Men tycker att den här var ganska snygg. Och kolla linnet, haba haba.


Linnet är pörfa till sommarn, liksom tänk till bruna armar? Wowha. Byxorna är ju så heta så att baken skulle brinna i dom och linnet/bustiern.. ja vad ska man säga? Läcker..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0