you may hit me two times, but who's counting?

Heeeeej. Nu har det varit jävligt dött här på ett tag. Varför känns det alltid som att jag börjar inläggen så? Hmm får ta tag i det här. Men iallafall. Efter skolan idag drog jag först ner med min kära mor och syster till Huddinge. Hittade ett par jeans och en kofta + en halsduk. Najs! Sen åkte vi hem och lämnade Vicki och sen till gymnasiemässan. Gick runt och kolla lite men mest hos Huddinge gymnasiumena. Vill helst gå kvar i Huddinge men jag har ingen aning om vilken skola eller vilken linje eller what so ever. Asså tycker detta är jätte jobbigt :/ Tycker det är helt sjukt att vi nu, vid 15 år ålder, ska välja vad vi vill bli när vi blir stora. Det är typ som att vi ska välja vem vi ska gifta oss med nu. Nej usch, det går inte ihop i min hjärna. Aja...
Ska dit imorn igen med skolan. Sen efter vet jag inte vad jag ska hitta på får se.
Nu ska jag äta en pepparkaka som min syster kom upp med som hon hade bakat. Ibland är hon rätt underbar. Ibland. Pusssssssssssssssaarrrrr alice



Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Lugnt bruttan! Och tack du, ha en toppen kväll! :)

2010-11-26 @ 16:26:08
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0