head to toe

gosh vad länge sen. har verkligen inte pallat skriva :)
iaf, ingen idé att berätta vad jag gjort tiden jag vart borta, blir för långt för har gjort massa skoj.
Idag så kom linus typ vid halv elva, tiiiiidigt men spilledill. Fick lida igenom hela Blade för han ville se den.....INTE OKEJ!!!!!! eller den är rätt bra faktiskt, men va inte på filmhumör.
Sen vandrade vi två till stuvsta centrum och mötte fagisarna Eddie och Leo.
jag lämnade dem sen för pallante va kvar.
Har hjälpt mamma med maten nyss, är dööööööö hungrig :(

Ikväll kommer min pälsklings emma hit. Vi ska lana hela natten. Va fett längesen ju. HAHAAAHAA g33k.

HÄJ DÅ!!!!

vacker bild från slutet av sommarn....och så va det inte det ;PpPpppPpPPPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0