dodododododddoodooddddooddoddodo

tjaaaaaa bloggis :)
sitter och snackar med emmwurst på skype, som vanligt dåra.
Idag har jag spruuungit och gjort styrketräning. Är jag trött? Ja som fasen
har inte skrivit på ett tag för har inte pallat, det är jobbigt :(
men iaf, igår så var jag med linus aka fagi på dagen sen gick vi och mötte mirremutta på coop och köpte gottigott. Har märkt en grej, jag snackar väldigt mycket men ingen reagerar, eller rättare sagt ingen bryr sig :( och jag blir alltid mobbad av linus och mirre :( och då ska man inte tala om hur mycket eddie mobbas :/ tufft liv jag har...
Iaf vi went home till mig och då kom även eddie och leo from bajen matchen :) vi checka film och keka chirre, gick till tåget där vare bråk och självklart ska vi alltid hamna i det, så jag och mirre följde med våra kära på tåget till huddinge sen åkte vi hem igen hahahhaha :)
japp min lördag :)

långt inlägg känns det som......
HejDå


världens bästa gäng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0