where are my keys? i lost my phone..

Yooooooo. Long time, no see. I know. Men har inte hunnit. Typ.
I torsdag var jag (OMG) i PC-hallen. Ta det lugnt folks, jag spelade inte kollade bara på. Sen hade jag träning direkt efter så det skyller jag på för torsdagens icke-blogging.
Igår efter skolan gick jag, Mathilda, Julia och Louise ner till Loffes icg tog våran mjukglass-oskuld för i år. Satan vad det var gott :) Sen gick jag och Mathilda hem till mig. Vi tog det rätt lugnt hela kvällen. Jag hade (har) skit ont i halsen och kände av astman lite gran. Vi hyrde film och käkade sallad. sen spelade vi in galna videos. Checka fejjan om några timmar :D
Idag är jag galet trött. Vaknade 6 imorse av att jag knappt kunde andas för att jag var täppt. Sen tog et ett tag att somna om. Sen vaknade jag igen vid 10. Egentligen skulle jag spelat match nu men eftersom jag har så ont i halsen så var det ingen bra ide. P&B / alice


Varför är du så jävla snygg för!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0