one moment in time

är så jävla trött på den här skiten.
Jag prisar gud för att han födde människan som skapade alvedon tack du har räddat mitt liv
efter en vecka med feber och huvudvärk blir du bara arg. Och som grädden på mosen så har jag den värsta huvudvärken jag haft på länge idag. Hela dagen. Känns som någon har slängt mig i marken och hoppat på huvudet 3 gånger. Tvivlar inte en sekund på att jag har en hjärntumör så här efter 7 år ungefär. Feels gr8!

 

nu är det bättre för jag har ätit 3 alvedon idag 500 mg. Känner mig som ett knarkoffer eftersom jag äter 2-4 alvedoner om dan . DÖÖÖ

skolan sög ju självklart idag då eftersom jag mådde piss men japp livet rullar väll.

nu ska jag lägga mig i en filt med varm oboy och TV!


jag vet inte varför. men varje gång jag ser bilden garvar jag...Jag och emma påväg till kungsberget iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0