he doesn't look a thing like jesus

Yo. Sitter och spelar lite gitarr. Åååh jag vill kunna spela nu nu nu!! Jag kan ju halvt, typ ta de vanligaste ackorden och så men jag är långt ifrån bra. Sitter iaf och övar på When you were young. Vi ska ha en "konsert" i huddinge aulan och spela upp lite låtar med ensamblen. Och då ska jag vara med och spela den. Help me!
Moving on....... idag har jag bara pluggat och druckit te. Har så satans ont i halsen! *Sad face* Så skippar träningen ikväll.

Kisses and bananas / alice

Och till Lovisa: jag provade att ändra men när jag sparar så hoppar den tillbaka till typ 325 eller vad det står innan :(




DAGENS!
Tröja/tunika - Gina
Jeans - VILA

Kommentarer
Postat av: Linn

SV; Haha tack, im doing my best (a)

2010-05-04 @ 19:31:40
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Emma & Lovisa

okej, knäppt men det ska den inte göra :?! hmm får visa dig eller något :) <3

2010-05-04 @ 19:34:13
URL: http://sunshinees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0