eenie meenie miney mo

YO. Sorry att jag inte har bloggat på ett tag, blev ju så duktigt på att uppdatera, men jag har verkligen inte pallat. Och jag orkar inte berätta om alla dagar som har gått så jag kör fresh start från idag :)
Cyklade iväg till praon vid kvart i 8. Har varit så jäkla stressigt idag! Ungarna har varit allmänt jobbiga, det har varit äckligt varmt och dom har ingen AC inne (men ute, hahah förlåt min gåliga humor), + att det var "förskolans dag" idag. Men det funka. Jävlar det är sista dan imoron! De flesta tycker nog det är skönt men jag kommer fan sakna snorungarna :( Med vissa undantag dåra..... Men åh, nu blev det jobbigt.
Men let's fokusera on the posetiva! Någon som vet vad min mamma hämtade ut åt mig idag? KENZA-JACKAN!! Den har finally kommit! Jag är så jäkla glad. Whiiiiiiiiiiiiiiii :)
Nämen nu måste jag plugga och tack, Michaela för komplimangen om mina händer :) P&B / alice


Fråga mig inte vad jag gör i hörnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0