what if i wanted to fight, fight back for the rest of my life?

Bjas på er alla klöver 7. Det är nog en inlednings replik ni nog aldrig lär få höra igen. Men iallafaaaaaaall, så har jag inte bloggat på länge för jag har absolut inte orkat. I helgen va de lite folk hos Mathilda. Hon har ju fyllt 15 så vi firade henne lite. va även på bio med Sofie och såg Alice i underlandet. Den var skit bra!
I veckan har det inte hänt något speciellt alls. Vi har tema kärlek & sex i skolan denna vecka. Toppen! N O T. Tror verkligen lärarna seriöst att vi ska öppna upp oss och prata inför lärarna och hela klassen? Mitt svar: Nej. Tssss. Sitter iaf och är skit-super-mega-fantiskt-otroligt-alldeles-o-maj-gad-GLAD just nu! Imoron ska nämligen jag och Mathilda på 30 seconds to Mars skivsignering!!! Fattar ni!? det är helt galet! Jaja. Eftersom jag inte har några roliga bilder att bjuda på så slänger jag in ett töntigt youtube-klipp som jag gjort. Bara för jag saknar och äskar min besti :( P&B / alice



Vet inte varför vissa bilder inte visas :/

Kommentarer
Postat av: michaela

du är bäst!

smsa dig imosre men det kommer inte fram. men på lördag så kan jag iaf! :D <3

2010-03-11 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0