knock you down

hej på er alla. sitter och tråkar i soffan vid min fula dåliga bärbara, startade den nyss och den är helt kokkobengo.
idag iaf så har jag och pappa kaklat köket! blev jätte fint! det kan ni även se på man pappas fotoalbum på facebook.hahahahhaha
vid lunch drog jag och pappa till loffes och chacka mat, åkte till OKQ8 och köpte massa choklader, köpte äntlligen den nya sensetion med karamelliserade mandlar och havssalt, den är skit god fast Walters manldar är godare, dock finns den bara i norge..:( köpte även Neew moon, köpte den för extra matrialet, det är ju ett måste!

har bara pluggat lite matte och svenska nu på eftermiddan, har inget att göra just nu och det är ju synd.
ikväll ska jag hem till emma igen med alla andra, jippi

nu ska jag kila hare / michaela


kan.inte.sluta.garva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0