äntligen

hej bloggeeeeeeeeeen. trodde aldrig jag skulle ha tid att roa mig framför datan idag. min deckare som jag renskriv kapitel 4 på försvann i skolan idag så ah allt blev lost liksom så fick panik eftersom imorgon måste den va färdig, rättad och inlämnad! men tuff som man är har man grejjat hela grejen på två timmar :) tuff man e. mamma håller på att rätta den just nu iaf!
Idag gjorde jag matteprovet på elevens val, aj carambra. Det gick hyffsat, nåt poäng från vg bara :)
ikväll kommer min pappa hem och han kommer med gåvor till oss barn :) blir lika förvånad varje gång han kommer hem med gåvor, pappa e snäll :)

nu kom brorsan hem med maten, jippi är hungrig som en gris :)
herråååå / michaela


en sån här hund är jag och mamma fett sugna på att köpa! en japansk spets :)
men det blir en till schäfer ändå, once you go schäfer you never go back. nej men det är faktiskt så, man kan aldirg byta från schäfer. Dom är för underbara.
Älskar min hund, han är världbäst och söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0