west virginia

morsning korsning!
sitter här i emmas säng, jätte trevligt.
eftersom jag typ fixar mig på 1 minut får jag sitta här och vänta på snigeln :(
jag sov här dåra, visste ni inte vavava?
men nu vet ni. vi har haft super trevligt. Och emma är verkligen taskig mot sin pappa när han kommer och ska väcka oss, så emma. VA SNÄLL!!!
idag ska vi till söder på stadsvandring yippiyeeeey. men det blir väl kul antar jag

igår när jag laddade på mitt mobilkort med pengar så får man ju alltid ett meddelande från dem och det är ju alltid trevligt sms och så dom skickar men på mitt skriver dom: Ditt kort har nu blivit påtankat. Comviq
Fan vad trevligt då!!!! blev lite ledsen över det faktiskt.
Sara varför smsa du inte mig och fråga vad jag ska ha för jacka på dig? :( skit i det dååååå

nu ska jag sätta på mig kläder
/ mickis

jag och tilda i början av 7an hahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0