torsdagen den 10 juni 2010

Hej. Var ett tag sen men har inte hunnit blogga.
Men i tisdags åkte vi först in till skansen med klassen. Satt typ på en bänk och åt pannkakor i 2 timmar. Najs. Sen så var det raka vägen till Grönan. Woho! Va där me massa folk, pallante skriva alla. Jag åkte freakin' INSANE! Jag och Julia satt och vrålskrek hela åkturen. Mamma... Kom hem någon gång innan 11 så gick och la mig direkt när jag kom hem.
Igår var det ju då skolavslutning. Var fan sorgligt... även fast jag inte är med niorna så kommer jag att sakna dom :/ Och Michaela, du ska veta att jag tänkte på dig. Efter kyrkan fick vi betygen, sedan gick jag, Julia, Louise och Mathilda hem till mig och bytte om. Sen drog vi iväg till långsjön och mötte upp massa folk från klassen. Picnicka och sola där. Blev inge bad, var lite för kallt för mig. + att jag ville inte blöta håret. Drog hem igen vid typ 4. Då handlade jag lite för kvällen , sen kom Julia och Mathilda vid 6. Vi grillade hamburgare och lyssnade på musik. Sen vid typ 8 drog vi till långsjön igen. Va massa olika folk där. Typ halva nian, jt, mirre, linnea, fredrik, minna och några andra. De va najs :) Haha jtttttttt asså :P
Idag mötte jag upp Louise, mathilda, Jt, Johanna och Mirjam i stuvsta. Vi skulle kollat på HestFestTrio men det var inte så mkt drag. Så jag och Lojjsan hängde med Jt och Mirjam till Ikea och käka. haha! Älskar deras köttbullar! Vi gjorde någon skattjakt också så vi fick varsin glass.
Kom hem för inte så länge sen. Ikväll är det sen träning så det händer inget speciellt för mig, ska tare lugnt.

Pussar & bananer / alice


Kommentarer
Postat av: wilma

Åh avis på din klänning alice, skit fin <3

2010-06-11 @ 23:47:19
URL: http://smartiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0