pluggi

sitter här som ett frågetecken när linus försöker förklara en grej om moppe och sådär. Jag pluggar nämligen just nu och ah det går bajs. Är för trött.
Fan vad jag älskar Seinfeld, stört sköna.
HAHAHA min kanin typ hicka eller rapade nyss x] lät iaf kul
idag har jag känat in 637 kr för att jag jobbat. Ska fan satsa på att bli målare, as kul!
vet att jag inte borde säga för mycket och det kommer säkert inte bli av men jag måste fan dela med mig lite av min glädje. Såhär äre, vi kanske drar till Barbados i september. Pappa och mamma är sugna på att åka dit igen och vi har hittat bästa flygbiljetterna och finaste hotellt där och allt va as billigt. Och det ända som hindrar oss från att boka är att pappa vet inte om han får ledigt. Vilket suger så jag hatar hans jobb

men nu ska jag plugga pussen / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0