home, sweet home

yo. då är man hemma då. har varit kul borta i örebro, dessvärre så gick det skit i själva turnerigen. men hela laget förutom tre spelare var skadade och sjuka plus att vi spelade mot tjejer som var 1 och 2 år äldre än oss. men de va najs endå :)
kom hem vid kanske 1 idag. slappade och packade upp och lite sånt då. sen så hade jag ingenting att göra, och vad gör man då? jo man kollar i kylskåpet. vad hittade jag där? jo sprutgrädde. då tänkte jag: hmm... vad är gott till det? jo taylor lautner. men han var tyvärr inte här. min andra tanke blev kladdkaka. men jag orkade inte göra det så jag slängde ihop en liknade smet och käkade till. mums. sen senare hyrde jag film, she's the man, och la mig i jacuzzin och kolla. va så jäkla länge sen jag badade plus att jag hade (har) sån jäkla träningsverk så det var asskönt.
det var typ min dag jao. imorgon så har jag blivit medbjuden av jt att dra på twilight fan-event grejen. SÅ JÄVLA SNÄLLT!! innan måste jag plugga plugga plugga till moppen.
pussar & bananer / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0