he burns like summersun

Eeeeeeeello bloggen :) Igår sov ju jag då hos Mathilda. Båda var skit trötta och sega i början. Men efter att vi hade käkat, OMG SÅÅÅÅ GOD POTATIS!, så bäddade vi i hennes uterum med madresser och täcken och massa kuddar, satte påhög musik och... ah vetefan vad vi höll på med :p vi åt iaf massa jordgubabr som vi doppade i smält choklad. Somnade till musik också sen vid 1 som små barn :) Typ.
Gick hem vid typ 12 idag. Hemma har jag spelat Sims (ja, jag är tönt men spelar iaf inte cod!), myst med Sacha och käkat kebab pizza :D Händer typ ingenting ikväll. Lite trist men kanske är bäst det för jag är typ lite sjuk plus att jag är svin seg. Och ska upp tidigt imorgon också för jag och Vicki ska till Skansen med våran farmor och kusiner och kolla på älgarna som säger muuuuu.

Pussar & bananer / alice

Kommentarer
Postat av: Lovisa & Emma

Sims är ju kul ju... när man har tråkigt. Hahah :) <3

2010-06-14 @ 07:33:08
URL: http://sunshinees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0