3 juni

shit tänk att det är juni idag. hela 8an har bara åkt förbi. Bara 1 år kvar med mina bästavänner. Fett sämst vill inte
idag var en väldigt värd dag. började 8.10 med svenska där vi körde drama haha första dramat va lite väl likt oss..slutade 20 minuter tidiager sen satt vi med hela klassen på fotbollsplan uppe på skolan och chilledilla i solen, sen idrott där vi inte behövde byta om för vi körde kubb och det va väldigt kul :) jag emma och henrik mötte elliot niklas och jesper och gissa vilka som vann??? VIIIII :D
klockan 10 så cykla vi till huset för det va ju Vårsoaré idag. Den va awesome! alla sjöng fan rätt bra idag faktiskt och wowwwww isabella...Imponderad på din magdans :))))))))))
sen slutade vi!!!!!
så jävla bra dag tycker jag!
när jag kom hem åkte jag moder och far till kungens kurva och handlade all mat till studenten imorgon, kulkul. Köpte även donken till lunch så jag fick ett glas :) förlåt alice :(
sen har jag städat ända sen jag kom hem. Jätte roligt, inte. Men det är värt det antar jag :)
nu ska jag städa ännu mer. Yaaay

lite bilder från dagen




jag och min c00la d&g brillor


tönt jag e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0