22 juni

guuuuud vad varmt det har vart idag!
jag och pappa låg i solen hela dagen idag och pluggade. Det va mysigt :)
sen har jag fotat min brorsa som ninja?? fråga mig inte varför, jag har själv inte svaret. Eller jo, det va nån grupp på facebook som hette typ how to become a ninja, och han skulle tydligen lägga upp en bild där -.-..Ja han är 17. Ibland tror man det inte haha
jag har pluggat som in i bomben idag, läst allting gjort alla frågor och jag svara rätt på allt :) fan vad jag är bra
Igår skrev jag ju att om 99 dar händer nåt kul nu äre så att om 39 dar händer troligtvis något väldigt kul :) men det får ni veta då!!
men nu ska jag plugga vidare
pyyyyys
m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0