We were the kings and queens of promise

Helly bloggen. Pallade inte skriva igår, vi åkte ut till landet och det var så fint väder och så så jag pallade inte ta upp den och fixa med internet och så. Men igår så åkte jag och Vicki ringen två gånger. Omg så jäkla härligt. Det är sommar.
Farfar har sin årliga fest nu i helgen och alla hans kompisar är typ.. rika, så det är rätt många stora båtar här. Dock inte lika många som förra året. Nu ligger det "bara" 6 bjässar här. Förra året var det 11 tror jag. Ser ut som lilla St Tropez här.
Idag har jag och Vicki roat oss med att ligga och schteka, åkt ringen, badat lite smått och varit med i nån 5-kamp här som farfar har ordnat. Najs. Kunde vart lite bättre kanske, men det kunde även vart mycket sämre. Så ska icke klaga :) Men det kunde vara lite roligt med lite sällskap kanske. Sällskap = kompisar. Men min syster och småkusiner duger :P Dessutom så drar jag till Mathildas land på måndag, så de najs :)
Men ville bara uppdatera lite för både jag och Michaela har blivit väldigt dåliga på det märker jag.
Pussar & bananer / alice






Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter aasnajs ju :D med ringen och allt ;D miss u . puuuss <3

2010-07-03 @ 17:57:13
URL: http://sofimof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0