23 july

hej bloggen
sitter i soffan med mamma och kollar på film"tolken" men vi väntar på Alien whohooo. Mamma ska se den me mig för hon gillar dom filmerna!
idag har jag, alice vicki och jessica varit i stan! riktigt kul! har inte haft en sån kul dag på länge :D
kanske för att jag va med typ världens bästa och skönaste familj? :D
iaf, guuuuuud vad snygga vi tjejer kommer vara på festen nästa vecka!!
har annars bara kört lite moppe idag, måste köra in motorn eftersom moppen är ju helt ny!
JUSTE höll på att glömma. När vi va i stan idag så gick vi förbi DANNY i emd!!!!! jag gick precis breve honom inne på h&m asså jag snackar om en hand emmelan, så nära! och han kollade oss alla tre i ögonen, åååååh. Fast han va rätt ful, han har blekt skiten ur sitt hår, massa foundation? såg iaf ut som det och stora jävla nördbrillor med kedjor som hängde x]
han hade en elak flickvän föresten, hon gick typ 5 meter framför och va dett diss.

nä hej dååååå

ge mig gotland igen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0