You don't need a broken heart to know that i can be broken

Nejman tjaaaa bloggen. Va ett tag sen sen men pallar inte ge er ett "sorry" för det börjar bli rätt uttjatat..
Men har inte gjort så mkt sen sist. Träffade Michaela och jag kan säga att jag har saknat henne BIG TIME. Tänk er själva att inte ha träffat eran andra halv på typ... 3, 4 månader?
Kom nyss hem från träning, eller okej kom hem för en timme sen ungefär men sitter fortfarande i träningskläderna. Är hellt slut och däckad. Och träningen var inte ens hård? Hm... bara jag inte börjar bli sjuk igen. Får skylla på att jag har haft en big förkylning och har den über roliga veckan.
PÖÖÖÖÖÖÖÖSS / alice


Fina grejer det där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0